עיצוב פינות בגן ילדים - עיצוב גני ילדים - איך לעצב גן ילדים? - סופר עץ

עיצוב גני ילדים - איך לעצב גן ילדים?

פורסם ע"י gal paz בתאריך

בין אם אתם עומדים לפתוח גן ילדים חדש או מתכננים שיפוץ כולל לגן ילדים ישן, הנושא של עיצוב גן ילדים הוא הדבר הראשון שיש לתת עליו את הדעת. חברת סופר עץ מתמחה בייצור ושיווק של רהיטים, אבזרים וציוד לגני ילדים. מדובר באבזרים איכותיים, בטוחים ונוחים המותאמים לעולמם של הילדים ויכולותיהם הפיזיות.

בחברתנו תמצאו את כל הדרוש לכם עבור עיצוב גני ילדים, ולרשותכם עומד צוות מקצועי הזמין לסייע בעיצוב פינות הגן. בנוסף, לפניכם כמה עצות שמספקות מענה בסיסי לשאלה - איך לעצב גן ילדים.

 

דגשים לעיצוב גן ילדים

בכדי לסייע לכם להבין איך לעצב גן ילדים מובאים לפניכם כמה דגשים בסיסיים בנושא:

יש לדעת כי עיצוב גן אינו עניין של מה בכך, וכדאי לבצע את העבודה הזו עם איש מקצועי המכיר את התחום היטב. כמו כן, כדאי לקבל השראה בנושא מתמונות של גני ילדים שתוכלו למצוא ברשת. תמונות גני ילדים מעוצבים יכולות לסייע להבין איך לתכנן את הגן שלכם ולתת לכם רעיונות חדשים.

  • בעיצוב פינות בגן ילדים יש לקחת בחשבון קודם כל את החלל הנתון ולהבין מהי הדרך הנכונה ביותר לחלקו בצורות וצבעים שונים. 
  • כמובן שיש לעשות שימוש רק ברהיטים וציוד איכותיים ובטיחותיים, ייעודיים לשימוש בגני ילדים, שאין בהם פינות חדות, שעושים שימוש בצבעים וחומרים שאינם רעילים, וכדומה.
  • מכיוון שגם ככה גן ילדים עמוס בפריטים מלאי צבע, עדיף לבחור לקירות שלו ולרהיטיו פריטים בעלי צבעים בהירים, נעימים ורכים, שיעניקו למקום אווירה מרגיעה ושקטה.
  • תכננו את הגן כך שהחלק התחתון אליו הילדים מגיעים ישרת אותם כמה שיותר, ואילו אזורים עליונים שמחוץ להישג ידם ישרתו את הגננות.
  • שימו לב ליצירת מרחבים שזורמים אחד לשני, שיש בהם מרכיבים דינמיים, שניתן לשנות את צורתם וייעודם בהתאם לצורך, ואשר יוצרים מרחב נוח והגיוני הנע בין מקומות לפעילות משותפת לבין מקומות לפעילות אישית, מקומות להירגע ולנוח, וכדומה.
  • שימו לב בתכנון הגן גם לתשתיות השונות שיש בו, כמו גופי תאורה, נקודות חשמל ומים, חלונות ועוד.
  • הבינו אילו פינות משחק ופעילות חיוניות בגן בהתאם לגיל הילדים והצרכים שלהם, שיכולים לכלול לעיתים גם שינה במקום. למשל יתכן שתרצו פינות גן לצורכי יצירה, לצורכי בנייה, למשחקי דמויות, למשחקי תפקידים, משחקי קופסא, לפינות התכנסות ומרגוע, ועוד.
  • אל תשכחו לתכנן גם את חצר הגן ולהבין אילו פריטים תרצו שיהיו בה כמו ארגז חול, עמדות מים, מריצות, מתקן כדורסל ועוד. 
  • היכנסו לאתר שלנו וקבלו השראה מתמונות גני ילדים ופריטים שונים שיש לנו להציע.

 

מבחר איכותי של מוצרים לעיצוב גן ילדים

באתר של חברתנו תמצאו מבחר עשיר של מוצרים לעיצוב גן ילדים, שיכולים לספק רעיונות בנושא. מוצרים אלו מוצגים באתר באופן ברור עם תמונות של גני ילדים והם כוללים בין היתר שולחנות וכסאות, ארוניות ומגרות, ספריות, כוורות, סלונים ופינות ישיבה, וכן שלל פינות פעילות ופנאי, כמו פינות מטבח, פינות רופא, פינות תיאטרון, פינת יופי, פינות טבע, דוכן מכירות, סופר בנאי, פינת רחצה והחתלה ועוד.

כמו כן, יש לנו ציוד ליצירה כמו ארונות ייבוש של ציורים, עגלות יצירה וכני ציור, לוחות מחיקים, לוחות פעילות, שולחן חמר, שולחן מדע וחשבון, מתקנים לצבעי גועש, ועוד. זאת בנוסף לציוד כללי לגן כמו עגלת בקבוקים, ארון למזרונים, כיסוי לאסלה וגדר מעוצבת, מגוון סוגי מתלים ומדפים, ציוד ג'ימבורי, משחקים לגן ולחצר, ועוד.

 

להזמנת ריהוט, ציוד ומשחקים לעיצוב גן ילדים ישירות דרך האתר המוביל של סופר עץ לחצו כאן.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →