משחקים לחצר הגן - רעיונות למשחקי חצר - סופר עץ

משחקים לחצר הגן - רעיונות למשחקי חצר

פורסם ע"י gal paz בתאריך

כאשר חצר גן הילדים נדרשת בדחיפות למשחקי חצר איכותיים, שיעניקו לילדים שעות של הנאה ועניין, חברת סופר עץ היא הכתובת הנכונה. חברתנו מתמחה בייצור ושיווק משחקים לחצר הגן מסוגים וגדלים שונים, לרבות משחקי ענק לחצר, ואם אתם מחפשים אחר רעיונות עבור משחקי חצר לגן צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ בנושא. כמו כן, לפניכם שורה של רעיונות עבור משחקי חצר בגן ילדים מסוגים שונים.

 

הזדמנות לגעת, ללכלך ולהתלכלך

שלא כמו בגן עצמו, בו צריך לשמור על רמה סבירה של ניקיון, משחקים בחצר הגן מספקים מרחב מעולה לפעילויות מלכלכות. אז יש כאמור את ארגז החול, וישנן גם עגלות ייעודיות למטרה זו. מדובר בעגלות העומדת על שלד יציב בעל ארבע רגלים ושני גלגלים לשינוע ממקום למקום, שיש להן מכלים קשיחים וצבעוניים מפלסטיק שניתן למלא אותם במים, חול קינטי, בוץ ועוד. ניתן למוצאן בסוגים שונים, כמו מרובעים ועגולים, ועם חלוקה שונה של מכלים.

 

לנוע על גבי גלגלים

בכדי לפרוק את מלאי האנרגיה, אין ספק שילדים בגילאי גן צרכים לזוז בשלל דרכים ואופנים, בייחוד כשהם נמצאים בחצר שם ניתן גם לרוץ. ואם יש דבר שילדים בגן אוהבים לעשות בחצר, חוץ מלרוץ, זה לנוע על גבי משחקים שיש להם גלגלים, המספקים עוד אמצעי דינאמי לחקור את המרחב. לשם כך ניתן למצוא מגוון סוגי משחקים לחצר של הגן. למשל, ניתן להזמין לחצר משאית משחק איכותית וגדולה מפלסטיק קשיח, שיש לה ארגז מתרומם שניתן להעביר בו פריטים שונים, וכאשר היא אינה בשימוש ניתן גם לאחסן בה חפצים שונים.

כמו כן, בכל הקשור להנעת חפצים ממקום למקום, מריצת משחק שעשויה מפלסטיק קשיח תשתלב נהדר. זהו כלי שניתן לשנע בו שלל פריטים ולשלבו במגוון סוגי משחקים, לבד או עם עוד ילדים. מעבר לכך, משחקים לחצר גן ילדים שיש בה משטח קשיח יכולים גם לשלב סוגים שונים של רכבים ובימבות  חזקות ויציבות, בשלל דגמים וצבעים, לצד אופני תלת אופן איכותיות ובטוחות. ואם רוצים את חוויית התנועה מבלי לזוז יותר מידי, ספסל משחק עם הגאים יעניק לילדים שעות של משחקי דמיון מגוונים לבד או בצוותא.

 

מרחב אידיאלי למשחקי כדור

עוד פעילות שמוגבלת בחלל הגן ואפשרית במרחב הפתוח, הינה משחקי כדור מסוגים שונים. למשל, ניתן להציב בחצר שער כדורגל לילדים שעשוי מפלסטיק קשיח ועמיד, שיוכל לשמש למשחק עצמאי או למשחקי ספורט מאורגנים. כמו כן, ניתן להתקין בחצר הגן מתקן כדורסל מתכוונן ייעודי לילדים, עשוי מפלסטיק קשיח, שניתן להתאים את גובהו לזה של הילדים.

 

להזמנת משחקי חצר לגן ילדים ישירות דרך האתר המוביל של סופר עץ לחצו כאן.


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם הפוסט הבא →