מוצרים לגני ילדים - איפה קונים ציוד ומשחקים לגני ילדים בזול? - סופר עץ

ציוד לגן ילדים: מדריך לבחירת משחקים ומוצרים לגני ילדים

פורסם ע"י gal paz בתאריך

בחירה מדויקת של ריהוט ומוצרים משלימים לגן ילדים היא צעד חשוב בהפיכת הגן למרחב התפתחותי מעשיר לגיל הרך. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות, מוצרים ופעילויות, איך מתחילים לבחור נכון? מאמר זה יעזור לכם בבחירת רהיטים וציוד שיהפכו את גן הילדים למקום בטוח וידידותי לילדים, כמו גם מקום שימושי ונוח למבוגרים שעובדים בגן.

 

טיפים לתכנון ובחירת ציוד לגן ילדים

להלן כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים מוצרים לגני ילדים:

  • איכות ועמידות קודמים למחיר. קניית ריהוט איכותי היא חיונית לשמירה על בטיחות הילדים והצוות המקצועי. הריהוט בגן ילדים נמצא בשימוש יום – יומי, רציף ואינטנסיבי לכן הוא חייב להיות בנוי בצורה טובה ויציבה. זה לא אומר שלא ניתן לקנות ציוד לגני ילדים בזול אלא שיש לבדוק את הציוד ואת העמידות שלו ולקנות רק מחברה אמינה ומקצועית.
  • יצירת אווירה נעימה: הריהוט והמוצרים המשלימים שנציב ברחבי הגן יקבעו במידה רבה את האווירה של המקום. צבעים ומרקמים הרמוניים יצרו גן ילדים שנעים להגיע אליו, גם לילדים וגם להוריהם.
  • בחירת מוצרים מעשירים: גן הילדים הוא מרחב מעשיר ומפתח בו הילדים מבלים חלק ניכר מיומם. לכן מוצרים לגן צריכים להצית את הדמיון, לעודד יצירתיות ולקדם למידה וחקירה עצמאית. יש שפע של משחקים לגני ילדים שמעוצבים במיוחד לשם כך.
  • תכנון מקדים: לפני רכישת הציוד הקפידו לערוך מדידות מדויקות של החלל וחלוקה לאזורי פעילות שונים כמו למשל אזור קריאה, פינת משחק, חדר צוות, פינת אוכל וכדומה.

 

איזה ציוד צריך לגן ילדים?

גן ילדים הוא מרחב דינמי בו הריהוט משמש למגוון פעילויות שונות. למשל, שולחנות פעילות משמשים גם ליצירה, גם למשחק, גם לקריאה וגם ללמידה. כמו כן, הם יכולים להיות מסודרים בדרכים שונות – בשורות, מעגל או בצמוד לקיר - כדי להתאים לפעילות שמתקיימת באותו זמן.

השולחנות והכיסאות לגן ילדים נבנים במיוחד בגובה ובגודל שמתאימים לילדי גן והם מתוכננים כך שיוכלו להתאים לפעילויות שונות ודרכי הוראה שונות. שולחן שמשמש לפעילות קבוצתית צריך להיות מרווח מספיק בשביל שקבוצת ילדים תוכל לשבת סביבו בנוחות, עם מספיק מקום גם לחומרי יצירה ופעילות.

בנוסף לשולחנות ולכיסאות, גני ילדים רבים מציבים פינות פעילות שונות להעשרה ומשחק. פינות אלה הן חלק חשוב ומרכזי בחיי הגן והן תורמות להעשרה והתפתחות של הילדים דרך משחק. יש אין -סוף רעיונות לפינות משחק כאלה והבחירה תלויה במקום הפנוי ובתקציב.

נסו לשלב פינות העשרה ומשחק בגן בעזרת ריהוט משלים ליצירת עמדת תיאטרון ומופעי בובות, פינת מטבח לקטנטנים, פינת בובות, אזור לבנייה וגרוטאות, פינת תחפושות ועוד. כל פינה כזאת בגן היא הזדמנות לילדים ללמוד באופן פעיל ומהנה.

עוד מרכיב חשוב בתכנון הריהוט של הגן הוא אחסון. מעבר לעובדה שככל שיש יותר ילדים בגן יש יותר ציוד, הצורך לשמור על הציוד בצורה מסודרת וחכמה דורש חשיבה ותכנון מקדים.

רשימת ציוד חלקית של גן ילדים ממוצע כוללת צעצועים, חומרי יצירה, ספרים, ציוד אישי, משחקי למידה ועוד. כל אלה צריכים להיות מסודרים בצורה נגישה (או לא נגישה אם מדובר בציוד שרק למבוגרים מותר לגשת אליו), מאורגנת ונוחה לשימוש.

בחירת ריהוט ורסטילי שמותאם במיוחד לילדים תעזור ליצור גן מסודר ונגיש בו לכל דבר יש מקום ייעודי. בתחילת היום כל הילדים יודעים איפה לשים את הציוד האישי שלהם ויש להם מקום משלהם לתלות בו את המעילים ואת התיקים. בסוף כל פעילות כל הילדים יודעים לאן להחזיר את הציוד – הספרים למדף הספרים, התחפושות לארגז התחפושות, היצירות למגירות האישיות וכן הלאה.

אם אתם מחפשים ריהוט לגני ילדים הקפידו לבחור ציוד מחברה מקצועית שתדע לספק פתרונות מותאמים לילדים מתוך הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות הקטנים והגדולים.

חברת סופר עץ מייצרת ומשווקת ריהוט ומוצרים לגני ילדים בדגש על בטיחות, איכות ונוחות. חשוב לנו שגם הילדים וגם ההורים ישמחו להגיע לגן בבוקר לעוד יום של פעילות, משחק ולמידה משותפת במרחב שתומך בהתפתחות ובהעשרה. הצוות המיומן שלנו זמין עבורכם בכל שאלה ובקשה על מנת שתוכלו להפוך את הגן שלכם לגן הטוב ביותר עבור הילדים, ההורים והצוות המקצועי. 

 

 

 

 

 


שתף את הפוסט



הפוסט הבא →